Běžící pás

Jak vybrat skvělý stroj na běhání

Běžící pás a hubnutí

Pokud chcete na běžeckém pásu zhubnout, je třeba běhat nejméně 30 minut. Proč?

Až po té době (ta je ovšem individuální u každého člověka) začne tělo sahat do zásob podkožních tuků, kterých se chceme zbavit.

Ideální pro hubnutí je běhat na běžím pásu ráno na lačno, to tělo sáhne do tukových zásob nejrychleji.

Cvičte pravidelně a intenzivně

Vyplatí se na běžím pásu pro efektivní hubnutí cvičit pravidelně, 3-4x týdně. Cvičte intenzivně a dodržujte časový tréninkový plán. Ten si můžete vytvořit sami podle rad na internetu, nejlépe však od fitness trenéra.

Měřte si tepovou frekvenci

Důležité pro hubnutí na běžícím pásu je běhat při optimální tepové frekvenci. Tepovou frekvenci umí měřit většina běžících pásů, případně můžete využít sporttester.

Řada běžících pásů má i funkci, která zvýší nebo sníží rychlost podle vaší aktuální tepové frekvence. Pro běžný běžecký trénink je nejvhodnější držet se převážně v nižších tepových frekvencíh, řekněme kolem 70% maximální tepové frekvence. Maximum orientačně zjistíte odpočtením svého věku od čísla 220. (např. pro 30 letého člověka 220-30= 190 tepů/minutu, 70% je 133 tepů za minutu).

Vložit komentář

Jméno:
*
Uri:
E-mail:
Komentář: