Běžící pás

Jak vybrat skvělý stroj na běhání

Jak správně běhat na běžícím páse

Hlavní stránka » Cvičení a běhání » Jak správně běhat

Hlavní výhodou běhání doma je pocit bezpečí – pro vás i rodinné příslušníky. Na pásu také snadněji zdokonalíte váš běžecký styl.

Novým zájemcům o domácí běhání odborníci doporučují začít chůzí. Před a po cvičení na běžícím páse je důležité pořádně se protáhnout, udělat pár cviků, zahřát, či naopak uvolnit svaly.

Správná obuv na běžící pás

I běžící pás vyžaduje běžeckou obuv. Nejlepší jsou speciální běžecké boty, případně využijte praktické zdravotní vložky do obuvi. Doma však nemusíte mít obuv s protiskluzovou podrážkou, a nepotřebujete ani nesmeky proti uklouznutí.

Nepodceňujte ani oblečení. Pro zhubnutí si vyberte funkční tričko a kalhoty, nebo ještě lépe kompresní prádlo. Vhodná obuv a oblečení podpoří účinnost vašeho běžeckého tréninku.

Tipy na pásy

Mezi oblíbené běžící pásy patří modely od značek Acra, Duvlan, inSPORTline, případně Master. Nejvíce žádané jsou motorové běžící pásy určené na efektivní spalování kalorií a posilování svalů v pohodlí domova. Takový běžecký pás vás potěší stabilitou, velkou běžeckou plochou i nosností, bohatým výběrem rychlostí a sklonu. Takže se díky němu při tréninku snadno přizpůsobíte aktuální kondici.

Ještě než začnete cvičit, prozkoumejte ovládání svého běžícího pásu, zejména funkce počítače. Efektivní trénink je možný pouze tehdy, dokážete-li rychle změnit nastavení a reagovat na změny v tepové frekvenci, eventuálně při únavě.

Vložit komentář

Jméno:
*
Uri:
E-mail:
Komentář: